Sermayesiz İş Fikirleri

İnternette Ne Satılır? Satacağım Ürünleri Nereden Temin Edebilirim ?

Sermayesiz iş arayanların yapabileceği en popüler ve kazançlı işlerden biri de internette ürün satmaktır. İnternette ürün satıcıları işlerini devam ettirmek için çeşitli kaynaklar ve iş modelleri kullanırlar.  Sadece yeni başlayanlar ötekilerden değişik olarak iki şeyi bilmek isterler?

1- Ne satmalıyım?

2- Satacağım ürünleri nasıl bulacağım?

Belli türdeki ürünlere odaklanan hobi satıcılarından olmayı planlamıyorsanız ve web satış sitelerinde fiziki bir dükkanınız yoksa satıcı olarak bu sorular sizin için eleştiri olacaktır.

Yeni başlamış olan satıcıların birçoğu satıcının ürünleri stoklamadan satışa sunmuş olduğu dropshipping yöntemini kullanır. Hemen sonra listelenen ürünlere bakarlar ve satabilecekleri geçici ürünleri seçerler. Bu yol hüsranla sonuçlanır bundan dolayı arz ve talebi görmezlikten gelirler.

 

Günlük sonuçlara her gün bakın

Tüketici pazarının geri kalanı benzer biçimde müşterilerin satın alma davranışları da ikide bir değişmiş olur. Bugünün en oldukça satanı yarın satmayabilir. Ürün popüler kalmaya devam ederse her web satıcısı ürünü toplar ve marjları ileri götürür.

Sanılanın aksine başarı göstermiş web satıcıları tüketici talebini seyretmek için internette saatler harcar. Hemen sonra bu talebi doldurmalarına destek olacak kaynakları araştırırlar. Sadece şu da var ki hem kaynak hem de talep yarın değişebilir.

Devamlı olarak araştırma yapmanız, süratli adapte olmanız ve sıkı çalışmanız gerekir.

 

Ürün ve kaynak bulma modelleri

Araştırmaya mantıksal çözümleme araçlarından, kendi açık arttırmalarınızdan, tamamlanmış listelerinizden, twitter’ın genel başlıkları benzer biçimde genel pazar araştırmalarından ve hatta Google araştırmalarından başlayın.

Bu bilgiyi aşağıdaki modellerden biriyle birleştirin.

 

En oldukça satanlar

Bunun işe yaraması için günlük bazda neler satıldığını bilmeniz gerekir, heyecanlandıran ürün çıkışlarını, beyaz perde ve tv trendlerini takip etmeniz ve son çıkan online ürünleri takip etmeniz gerekir. Bu alana hakim olan daha büyük işletmelere ve kuruluşlara karşı savaşım eden bağımsız satıcılar, onlarla bir tek halkın satın alacağı en revaçta olan ve hakikaten lüzumlu olan ürünlerde yarışabilir.

Nasıl bulunur: en yaygını perakende satış. Hepsi tükenen, yetersiz yada ülkenin yada dünyanın öteki alanlarında açığa çıkmamış sadece ülkenizdeki departmanlı mağazalarda, toptancılarda yada öteki perakende satış yerlerinde bolca oranda bulunan malları araştırın.

Kar marjı: yüksek

 

Benzer ürünler

Gittigidiyor ve öteki satış kanallarında şu anda en oldukça satan her ürünün benzerlerinin oluşturduğu bir pazar vardır. En oldukça satılan ürünlerin listesini daraltın ve bu ürünlerin kopyalarından, korsan ürünlerden yada satılabilecek öteki versiyonlarından gözlerinizi ayırmayın.

Nasıl bulunur: toptancılar ve hem de ithalatçılar, hususi ürün tedarikçileri, drop-shipperlar.

Kar marjı: orta

 

Aksesuarlar ve parçalar

Aksesuarlar ve parçalarla ilgili tüketim ürünlerinin bir çok satışları yönlendirir ve bu bölüm internette ürün satmak isteyenler için en karlı alandır. Çoklu kategorilerde iyi satış icra eden ve yüksek talep gören ürünlerin daha geniş kapsamlı bir listesini çıkarın ve ondan sonra kaynaklarınızı keyifli, eşi olmayan yada revaçta şeklinde arayın. Ek olarak peynir ekmek benzer biçimde satılan pahalı ürünler aksesuarlarla süslenebilir, kişiselleştirilebilir, muhafaza edilebilir yada ilgili düşük maliyetli mallarla bir halde eşleştirilerek düşük genel masraflı ürünler sunmanıza olanak verebilir.

Nasıl bulunur: dropshipplerlar, online tedarikçiler, toptancılar

Kar marjı: düşük

 

Sezonluk ve popüler kültür

Öteki araştırmalardan ve satış modellerinden ayrılan bu alan etkinliklere, mevsimlere ve popüler kültüre dayanır. Satışın bu türünde web oldukça satılan ürünler temelli istatistikler ve araştırmalar Twitter, Google ve Feysbuk araştırmalarına boyun eğer.

Nasıl bulunur: bölgesel mallar mevzusunda popüler olmuş ulusal yada uluslar arası perakendeciler ve mahalli toptancılar, drop-shipperlar, online perakendeciler ve bölgesel ürünlerde kampanya icra eden toptancılar ( düşük marjlı mallar, geçen sezonun mallar, son sonu ) ve benzerleri.

Kar marjı: değişken

Araştırma, zamanlama ve sıkı emek harcama ne satmanız icap ettiğini ve satacaklarınızı nereden bulacağınızı söyleyecektir

Yukarıda anlatılan her bölüm için araştırma ve zamanlama eleştiri öneme haizdir ve sıkı çalışmak oldukça önemlidir. Daima pazarın bir adım önünde olun ve bunu tertipli kara dönüştürün. Tüketici talebini yanlış tanımlamanız yada geç anlamanız öteki satıcıların önüne geçmenizi ve ürünlerin elinizde kalmasına niçin olur.

Şunu aklınızdan çıkarmayın internette ürün satmak ciddi bir iştir. Başarı göstermiş satıcıların bir çok halkın ne istediğini bilir, satın alma seçeneklerinden faydalanır ve doğru ürünleri devreye sokar.

Sermayesiz iş yapmak isteyenler için sermayesiz iş fikirlerini ve azca sermayeli işleri araştırmayı sürdüreceğiz. Sevgi ve para ile kalınca.

Reha Akyürek

Bilgi Üniverstesi Elektronik Mühendisliği bölümünü bitiridim. Profesyonel olarak haber editörlüğü yapmaktayım.
İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı